הקליניקה

עם חדרי המתנה נפרדים לנוחיות הגברים והנשים

באוירה נעימה ומרוממת

מחלקת רפואה משלימה

בקליניקה זמינים עבורכם מגוון מטפלים ומטפלות מקצועיים במחירים סבירים!

הומופתיה

הומאופתיה הינו סוג טיפול על ידי שליחים של הבורא מהצומח חי ודומם, כאשר המטפל המומחה מתאים טיפול על ידי אחד מהמגוון הרחב של אפשרויות לבעיה כל שהיא או לאדם (ילדים או מבוגרים) הסובל מכמה בעיות. טיפול זה יכול לסייע במקרים רבים לכל מני מצבי בריאות.

אירידיולוגיה

באבחון אירידיולוגיה בודקים את גלגל העין המשקף לפי השיטה הזו את כל הגוף. באבחון זה ניתן לצפות כל מני בעיות באיברים ומערכות הצריכות חיזוק!

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה היינו תחום בו מטפלים בילדים (מתינוקות ומעלה) דרך כפות הרגליים. טיפול זה מבוסס על התאוריה שכל האיברים כלולים בכף הרגל.

עיסוי רפואי

עיסוי רפואי הוא תחום גדול, אשר בתוכו מגוון של סוגים של עיסויים, בינייהם שיאצו, טווינה, עיסוי רקמות עמוקות וכו. טיפולים אלו מיועדים להרפיית שרירים, להקל על תפיסות שרירים או כאבי גב וצוואר, או מקומות אחרים, וגם להרפייה כללית.עיסוי הוכח לסייע להרגעה, להורדת לחץ דם ולהקלה על כאבים כל שהם כולל כאבי ראש הנובעים ממתחים או ממתח שרירי גבוה. מומלץ לבצע סדרת טיפולים על מנת להפיק את התוצאה המקסימאלית! בקליניקה ישנם כמה סוגים של מעסים, כולל הסוגים הנ''ל, וכן שימוש באנבים חמות וכוסות רוח ועיסויים הוליסטים כאשר המטפלים מעבירים את המטופל במסע של דמיון מודרך של אור ושמחה!

רפואה סינית

רפואה סינית עובדת על פי הידע העתיק של הסינים המבוסס על אלפי שנים של ניסיון, והועבר מאב לבן ותלמידים עד ימינו. דיקור סיני (שהוא שיטה מרכזית ברפואה זאת) נעשה על ידי מחטים דקים בנקודות מיוחדות בגוף (שלפי המסורת הסינית אלו נקודות אחראיים על איברים שונים) או במקומות ספציפיים הכאובים. טיפול זה מקובל מאוד ויכול לסייע במצבים רבים של כאבים בפרט כאבים אורטופדיים למיניהם, כאבי ראש, וכן מצבים ראומטולוגים ודלקתיים. טיפול זה הינו הטיפול הכי פופולרי בקליניקה וכן ברוב מרכזי הרפואה המשלימה של הקופות חולים. מומלץ לבצע סדרת טיפולים על מנת להפיק את התוצאה המקסימאלית!

מחלקת תרפיות

בקליניקה ניתן לבצע תרפיות מכמה סוגים במחירים סבירים וחלקת ממומנים על ידי קופת חולים מאוחדת.

תרפיה באומנות

בתרפיה באומנות המטפלת המומחית העובדת בקליניקה מטפלת בבעיות דומות לתרפיה בבעלי חיים, כגון - בעיות רגשיות, חסימות, בעיות התנהגות, קשב וריכוז וכו' בדרך טיפול באומנות בכל מני אמצעיים. תהליך התרפיה מעניקה לילדים ביטחון עצמי ועצמאות. ממש נפלא לראות איך שהילדים צומחים ומתחדשים! לכל ילד גם תיקיה מסודרת הננעלת בארון.

תרפיה בבעלי חיים

בתרפיה בבעלי חיים המיועדת לילדים בגילאים 4-13 (תלוי בבגרות הילד). המטפלת המומחית העובדת בקליניקה מטפלת בבעיות רגשיות, חסימות, בעיות התנהגותיות, קשב וריכוז וכו', בדרך טיפול נפלא ומדהים על ידי בעלי חיים. סבסוד דרך מאוחדת זמין לכל המוכר בהתפתחות הילד. מומלץ מאוד! כן - אכן זה כאן במרפאה: המטפלת מגיעה עם בעלי החיים עד אלינו!

תרפיה רגשית

בתרפיה רגשית מטפלים ומטפלות מבצעים תרפיה בשיטות שונות - דרך שיחות, טיפול עם התת מודע, סיוע במצבים נפשיים כגון חרדות, מתחים, דיכאון, חסימות רגשיות, טיפול בטראומות ועוד. כבוגר קורס תרפיות מתקדם, ד''ר רז ממליץ לכל אחד לעבור סדרת תרפיות: ילדים ומבוגרים! זה פותח את החיים! זה מעניק המון ומסייע גם למי שחושב שהכל בסדר! מומלץ לבצע סדרת טיפולים על מנת להפיק את התוצאה המקסימלית.

מטפלים מומחים

ד"ר איתמר רז

ד"ר רז היינו רופא כללי המקבל מתינוקות עד גיל הזהב. ד"ר רז מוכר מאוד בקרב הציבור החרדי וקיבל המלצות מגדולי הדור. דובר אנגלית שותף ובוגר רפואה באוסטרליה. ד"ר רז משלב רפואה קונבנציונלית ורפואה טבעית.

פרטי הקליניקה

יואל 18